Un grup de veïns i veïnes de Celrà impulsen un manifest de suport a la CUP

El manifest de suport a la candidatura de la CUP de Celrà per a les eleccions municipals de maig de 2019, titulat "Compromís per Celrà", ha recollit ja 100 signatures

Logotip del manifest Compromís per Celrà

El dia 15 d'abril passat es va publicar el manifest "Compromís per Celrà", amb l'objectiu, segons els seus impulsors, de "facilitar la continuïtat del govern municipal de la CUP a l’Ajuntament de Celrà".

Els veïns i veïnes que han engegat aquesta iniciativa es defineixen com a persones diverses, que participen "en diferents entitats, associacions o espais cívics, polítics, culturals, socials, educatius i esportius", però que comparteixen "uns anhels comuns de llibertat, dignitat i justícia social", i consideren que "s’ha de fer costat a les polítiques municipals que s’estan duent a terme al poble els últims anys i millorar-les tant com es pugui".

Entre les persones signants, que inclouen celranencs i celranenques de diferents edats i ocupacions, destaquen els perfils vinculats als centres educatius i al món associatiu local, així com els exregidors Albert Planas (Entesa per Celrà) i Eugeni Bofill (iCelrà-ERC).

El manifest es va difondre per les xarxes socials i a través del web www.compromispercelra.cat, que inclou un formulari per recollir adhesions de persones empadronades al poble. De les 20 signatures inicials, en 11 dies s'ha arribat a 100.

Des de la CUP agraïm públicament la iniciativa i animem totes les persones simpatitzants de la candidatura a adherir-s'hi.

Les persones impulsores del manifest consideren que s’ha de fer costat a les polítiques municipals que s’estan duent a terme al poble els últims anys