Notícies de Celrà

L'actual plaça de la Constitució i futura plaça Maria-Mercè Marçal de Celrà

El dimarts 6 de desembre, a les 12 del migdia, es celebrarà l’acte d’inauguració de la plaça Maria-Mercè Marçal, actual plaça de la Constitució. Hi assistiran la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i les diputades Anna Caula (Junts pel Sí) i Mireia Boya (CUP).

Lluc Salellas

El periodista i politòleg Lluc Salellas presentarà a l'Ateneu de Celrà el seu darrer llibre, No t'espanti aquest vent. Reflexions per a una esquerra del segle XXI. L'acte, organitzat per la CUP Celrà, tindrà lloc el dissabte 17 de desembre a les 12 del migdia.

El monòlit, un cop arrencat de terra per la grua

El consistori ha procedit a la retirada d’un monòlit aixecat pel règim franquista, en compliment de la Moció 9/XI del Parlament sobre la memòria històrica. El Govern municipal també es disposa a substituir alguns noms de carrers i places del municipi.

Montse Venturós i Joan Coma, a la presentació de la campanya en defensa dels càrrecs electes perseguits per la declaració 9-N

El consistori aprova per unanimitat una moció de suport al regidor de Vic i a la resta de càrrecs electes investigats. Tots i cadascun dels regidors i regidores assumeixen el contingut literal del discurs que Joan Coma va pronunciar el 9 de desembre de 2015.

"Que només els petons ens tapin la boca". Mural realitzat a Celrà el 2013 amb motiu del 25N

L’Àrea d’Igualtat de l’Ajuntament de Celrà, en col·laboració amb altres entitats, organitza un seguit d’actes durant tot el mes de novembre per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.

La bandera de l'arc iris, onejant a l'ajuntament de Celrà

El ple d’octubre de l’Ajuntament de Celrà aprova per unanimitat col·laborar amb l’Observatori contra l’Homofòbia en l’estudi i el seguiment de denúncies de vulneracions dels drets i llibertats del col·lectiu LGTB, així com en el tractament psicològic i acompanyament de les víctimes d’agressió i/o discriminació.

Els nous comptadors de la llum

El Ple d'octubre de l'Ajuntament de Celrà aprova per unanimitat instar els governs de l'Estat i de la Generalitat a suspendre la implantació dels nous comptadors fins que no es garanteixi la seva innocuïtat sobre la salut i la protecció de les dades personals de les persones usuàries.

Imatge de la carta de la Subdelegació del Govern rebuda a l'Ajuntament de Celrà

Els alcaldes dels quatre municipis han rebut una sol·licitud d’informació sobre l’obertura del consistori en la festivitat del 12 d’octubre. Dani Cornellà, Ignasi Sabater, Enric Domènech i Robert Sabater consideren absurda la petició i ignoraran la missiva.

Carta del subdelegat del Govern a l'alcalde de Celrà

Dani Cornellà contesta al subdelegat que cap representant de l’Ajuntament no podrà assistir a l’acte ja que el 12 d’octubre l’equip de govern treballarà amb normalitat.

Héctor Cabrera i Sònia Fortià

En el ple d’octubre de l’Ajuntament de Celrà, que es celebrarà el proper dimarts dia 11, tindrà lloc la presa de possessió de Sònia Fortià com a nova regidora del grup de la CUP-PA, en substitució d’Héctor Cabrera.

Pàgines