Notícies de Celrà

Cartell xerrada

A Celrà celebrarem una xerrada amb Isidre Pallàs (So de pau) que portarà per títol "Palestina, de la colonització a l'apartheid".

Es farà a l'ateneu de Celrà el dimarts 7 de novembre a les 19 h.

És una xerrada organitzada conjuntament per Som Poble-CUP Celrà, Més Bordils, L'ateneu popular la Pioixa, la colla gegantera de Celrà, la Connexió Papyrus, l' armari de Celrà i el CDR Ter Gavarres.

És una molt bona oportunitat per posar en perspectiva el conflicte palestí en veu d'una persona que porta molts d'anys de coneixement del conflicte. L' entrada serà gratuita.

Imatge de la constitució a la sala de plens de l' ajuntament.

El 17 de juny es va celebrar a la Sala de Plens la sessió de constitució del nou Ajuntament, davant un nombrós públic. Arran dels resultats de les eleccions del 26 de maig, el Ple es va constituir amb set regidores de SOM Poble - CUP Celrà, tres de Junts per Celrà, dos de Fem Celrà i un del PSC.

David Planas va ser escollit alcalde electe gràcies als 1010 vots que van servir per a renovar per tercer cop consecutiu la majoria absoluta.

Moment de l' assemblea a l' Ateneu

El dijous 8 de juny es va constituir l'assemblea que acompanyarà als càrrecs electes de la legislatura 2023-2027.

En una assemblea oberta a tota la ciutadania a l'ateneu de Celrà es va fer l'acte de constitució de l'assemblea i se la va dotar de les eines necessàries per a què com a òrgan independent de l'equip de govern l'assemblea pugui donar suport a les regidores de les diferents àrees.

Les 7 regidores de la candidatura Som Poble - CUP Celrà

Després d' una campanya molt disputada i una participació que va baixar un 14,63%, la candidatura Som Poble - CUP Celrà va perdre 517 vots i el percentatge de vot es va reduir un 11,13%, malgrat tot la candidatura ha aconseguit mantenir la majoria absoluta per tercera vegada consecutiva, el que permetrà desenvolupar el seu programa.

Moment de l' acte central de campanya de les comarques gironines

El divendres 19 de maig sota la pluja més de 150 persones van assistir a l' acte central de campanya de les diferents llistes de la CUP que es presenten a les comarques gironines .

Moment de l' acte de presentació de la candidatura

El Diumenge 14 de Maig més de 100 persones van assistir a l' acte de presentació de la candidatura SOM Poble - CUP Celrà de les eleccions municipals 2023.

El passat 16 d' Abril al migdia es va fer un àpat popular a la plaça de l' esglèsia, en el qual es va presentar la candidatura SOM Poble - CUP Celrà a la ciutadania. Més de 100 persones van assistir a l' acte. Durant tot l' acte va haver-hi molt bon ambient i els integrants de la candidatura van poder intercanviar impresions amb les celranenques i els celranencs.

El nou alcalde, David Planas, durant el seu primer discurs

En el ple extraordinari celebrat el 29 de març de 2021, David Planas va prendre possessió del càrrec de regidor, va ser proposat com a alcalde pel grup municipal de la CUP i va ser escollit per nou vots a favor i una abstenció.

L'equip de govern de la CUP Celrà, després del ple

Al ple ordinari de l'Ajuntament de Celrà celebrat el 9 de març, Dani Cornellà va presentar la seva renúncia als càrrecs de regidor i d'alcalde, una mesura ja anunciada abans de les eleccions municipals que s'ha precipitat en ser elegit diputat de la CUP al Parlament de Catalunya. L'equip de govern, format pels vuit regidors i regidores de la CUP Celrà, va dedicar-li unes paraules de comiat que reproduïm a continuació.

David Planas i Dani Cornellà

L’entrada de Dani Cornellà al Parlament de Catalunya accelera el ja anunciat traspàs de l’alcaldia de Celrà. David Planas, número 10 de la llista de la CUP, serà proclamat en un proper ple extraordinari

Pàgines