Tres mocions per al ple de febrer

El proper dimarts dia 12 de febrer se celebra el primer ple ordinari de l'any, a 2/4 de 10 del vespre. La CUP hi presenta tres mocions.
A la primera, que presentem ara després que no pogués entrar al ple de desembre, la CUP insta l’Ajuntament a adherir-se a la campanya «Decideixo decidir», impulsada per la Plataforma pel Dret a Decidir (PDD) i la Plataforma Sobirania i Progrés (PSiP).

La segona i la tercera mocions fan referència al funcionament de l'Ajuntament i la seva relació amb la ciutadania. Hem reiterat sempre la nostra voluntat que els plens i en general l'activitat del consistori s'obrin a la població, i per això presentem una moció perquè s'elabori un reglament orgànic municipal (ROM) i una altra perquè provisionalment s'aprovin unes mesures encarades a afavorir la participació ciutadana i la democràcia directa: que es permeti als veïns i veïnes del poble adreçar preguntes per escrit als plens i que aquests puguin aturar-se en cas de qüestions especialment problemàtiques perquè els celranencs i celranenques tinguin l'ocasió d'expressar les seves opinions.

Trobareu el text íntegre de totes tres mocions a l'apartat de Documents.