Text modificat de la moció sobre el PGOUM

Aquest és el redactat definitiu de la moció presentada per la CUP per al ple de setembre en relació amb el Pla general d'ordenació urbana municipal de Celrà, amb el suport d'Entesa per Celrà:

«El creixement urbanístic experimentat a Celrà els últims anys ha obert un debat entre la ciutadania, fins al punt que s’ha arribat a crear alguna entitat centrada exclusivament en aquesta qüestió.

»Durant la campanya electoral un dels eixos principals de les propostes dels diferents grups polítics va ser l’urbanisme, i en conseqüència la defensa d’un determinat model de poble.

»El resultat de les eleccions ha donat lloc a la formació d’un consistori molt plural, on conflueixen concepcions urbanístiques ben diferents. Al mateix temps, el debat ciutadà continua més viu que mai. Atesa la complexitat de la qüestió, entenem que l’Ajuntament ha de contribuir al coneixement de la realitat i les perspectives urbanístiques del poble mitjançant la divulgació del Pla general d’ordenació urbana municipal.

»Per això, des de la CUP demanem que el Ple Municipal aprovi els acords següents:

1. El Ple Municipal de l’Ajuntament de Celrà acorda organitzar unes Jornades pedagògiques d’explicació del Pla general d’ordenació urbana municipal i del Pla director de l'àrea urbana, obertes a tota la ciutadania.

2. El Ple Municipal de l’Ajuntament de Celrà acorda que l’explicació vagi a càrrec de tècnics externs.

3. El Ple Municipal de l’Ajuntament de Celrà acorda organitzar una exposició pública del PGOUM quinze dies abans de les Jornades en un espai del Centre Cívic.»