La CUP de Celrà presenta una moció de suport a la campanya «Decideixo decidir»

La Candidatura d’Unitat Popular de Celrà ha presentat una moció per ser debatuda al proper ple, que es celebrarà el dia 19 de desembre a 2/4 de 9 del vespre, en què insta l’Ajuntament a adherir-se a la campanya «Decideixo decidir», impulsada per la Plataforma pel Dret a Decidir (PDD) i la Plataforma Sobirania i Progrés (PSiP).

Actualització: Finalment, per raons alienes a la nostra voluntat, aquesta moció es presenta al ple de febrer de 2008.

La campanya de recollida de signatures «Decideixo decidir» té per objectiu reclamar al Govern espanyol el traspàs a la Generalitat de les competències perquè es puguin convocar referèndums, tal com es manifestava en l’Estatut aprovat pel Parlament de Catalunya el 30 de setembre del 2005. Les signatures recollides s’adreçaran al Parlament de Catalunya per tal que s’aprovi un projecte de llei orgànica pel qual es demani al Congrés dels Diputats la transferència plena de competències en matèria de convocatòria de referèndums.

La moció sol·licita també que l’Ajuntament doni a conèixer la campanya a les diferents entitats cíviques i socials de la població. Al mateix temps, la CUP instal·larà un punt de recollida de firmes al municipi perquè els veïns i veïnes que ho desitgin puguin pronunciar-se a favor de l’assoliment d’aquest dret fonamental.

Trobareu el text íntegre de la moció a l'apartat de Documents.

Recordem que en aquest mateix ple, de caràcter extraordinari, s'ha d'aprovar la relació d'equipaments per als quals es sol·licitarà finançament en el Pla únic d'obres i serveis de Catalunya (PUOSC).