La CUP de Celrà engega motors de cara a les eleccions municipals

Més de seixanta persones van assistir, el passat divendres 21 de gener, a l'acte que va organitzar la CUP de Celrà al local de l'Estació per iniciar el procés de preparació de les properes eleccions municipals. En la trobada, que va reunir militants, simpatitzants, veïns i veïnes del poble, hi van intervenir l'actual regidor, Dani Cornellà, i els membres de la CUP Pitu Bartis i Meritxell Martín. En els seus parlaments, els ponents van fer un repàs de la tasca feta per la candidatura durant tota la legislatura, i van reivindicar la manera dialogant i participativa de fer política que té la CUP.

L'acte també va servir per exposar les línies de treball dels propers mesos, que se centraran en l'elaboració participativa del programa electoral. En aquest sentit, la CUP ha previst la creació de cinc comissions de treball (territori, ciutadania, qualitat de vida, administració, i imatge i propaganda), que començaran a treballar immediatament. Igualment, la candidatura ha obert un bloc (www.programacupcelra.blogspot.com) per exposar els principals eixos i propostes del programa i fomentar el debat i la participació. L'acte va incloure la projecció d'un recull de fotos i cartells dels actes i iniciatives que la CUP ha impulsat durant la legislatura a Celrà, i va finalitzar amb un pica-pica per a les persones assistents.