La CUP de Celrà convoca una assemblea oberta per fer balanç dels primers dos anys de mandat

Un cop produït el relleu a l’alcaldia d’acord amb el pacte de govern, la CUP convida tota la ciutadania a fer una valoració conjunta de la tasca de govern realitzada durant la primera meitat de la legislatura i a debatre idees i projectes per encarar els propers anys.

Com sabeu, els resultats de les eleccions municipals del 22 de maig de 2011 a Celrà van donar lloc al pacte de govern entre iCelrà i la CUP. Un dels punts de l’acord va ser l’assumpció, per part de la CUP, dels dos primers anys d’alcaldia, tasca que ha exercit el cap de llista de la formació, Dani Cornellà. Un cop finalitzat aquest període, el càrrec passaria a mans del cap de llista d’iCelrà.

Passats dos anys, doncs, la CUP passa el relleu. En el ple extraordinari d’ahir 20 de juny, Gerard Fernàndez va prendre possessió del càrrec. Des de la CUP donem la benvinguda al nou alcalde i reiterem la nostra intenció i compromís de continuar treballant de manera oberta, ferma i tenaç pel nostre poble.

En un moment de crisi, de retallades i de pressupostos molt ajustats, només la constància i les ganes han fet possible tornar a posar Celrà en el mapa i que la dura situació actual repercutís el menys possible en els veïns i veïnes del municipi. Hem complert bona part de les propostes que portàvem al programa electoral, i continuem treballant per implantar i consolidar les que queden pendents.

És per això, i perquè ens trobem al meridià de la legislatura, que us convidem a totes i a tots a participar a l’assemblea oberta que celebrarem el proper dimecres 26 de juny, a les 8 del vespre, a la Sala d’Entitats del Centre Cívic La Fàbrica. Considerem especialment important fer una valoració conjunta del que ha estat l’obra del govern de Celrà i la tasca de la CUP d’aquests dos darrers anys, així com recollir i debatre projectes i propostes per continuar millorant el nostre poble d’ara endavant.