La CUP Celrà engega el procés d'elaboració del programa electoral

Aquesta setmana es posa en marxa el procés participatiu per elaborar el programa de la CUP per a les eleccions municipals. Hi poden prendre part tots els veïns i veïnes del poble que hi estiguin interessats, sigui integrant-se als grups de treball, mitjançant les trobades sectorials o fent aportacions a títol individual.

Reunió de treball de la CUP

El 26 de maig de 2019 es celebraran eleccions municipals. Com sempre, la CUP Celrà prepara el seu programa electoral mitjançant un procés participatiu en el qual poden prendre part totes les persones del poble que així ho desitgin, a través de diferents mecanismes:

Grups de treball. Durant les properes setmanes es constituiran els grups de treball temàtics per recollir propostes dels àmbits de territori, ciutadania, qualitat de vida i administració, a fi d'elaborar col·lectivament el programa de govern de la CUP. El calendari de primeres trobades és el següent:

• Dijous 17 de gener: ADMINISTRACIÓ (Atenció Ciutadana, Compromís Nacional i Internacional, Comunicació i Noves Tecnologies, Hisenda, Règim Intern, Seguretat)
  • Divendres 18 de gener: CIUTADANIA (Gent Gran, Igualtat, Joventut, Participació Ciutadana)
  • Dijous 24 de gener: QUALITAT DE VIDA (Cultura, Educació, Esports, Habitatge, Promoció Econòmica, Salut, Serveis Socials)
  • Divendres 25 de gener: TERRITORI (Medi Ambient, Mobilitat, Patrimoni, Serveis, Urbanisme)

Les primeres trobades tindran lloc a la sala polivalent de l’Ateneu (1r pis) a les 8 del vespre. Després cada grup s’organitzarà autònomament. En cas de no poder participar a la primera trobada, hi ha la possibilitat d'integrar-se a un grup de treball posteriorment enviant un missatge a [email protected] o trucant al 639 33 78 97. Els grups de treball disposaran aproximadament d'un mes per recollir, debatre i elaborar les seves propostes.

Trobades sectorials. Durant els propers mesos la CUP celebrarà reunions amb les entitats culturals, socials, educatives, esportives, etc. del poble, així com trobades veïnals per zones, per debatre i recollir propostes específiques del teixit associatiu i necessitats concretes dels barris.

Propostes individuals via web. Properament es podran aportar propostes a través d’un formulari que estarà disponible al web. Les persones que ho prefereixin també poden fer arribar propostes per correu electrònic.

A través d’aquestes diferents fórmules la CUP recollirà les aportacions ciutadanes al programa, que serà posat en comú pels grups de treball i ratificat per l’assemblea de la formació. Totes les propostes efectuades seran tingudes en consideració i rebran resposta, tant si s’acaben incorporant al programa com si no.

A través de diferents fórmules la CUP Celrà recollirà les aportacions ciutadanes al programa electoral, que serà posat en comú pels grups de treball i ratificat per l’assemblea de la formació