L' acte de presentació congrega més de 100 persones a l' Ateneu.

El Diumenge 14 de Maig més de 100 persones van assistir a l' acte de presentació de la candidatura SOM Poble - CUP Celrà de les eleccions municipals 2023.

Moment de l' acte de presentació de la candidatura

Més de 100 persones van omplir el diumenge 14 de maig el teatre de l'Ateneu per assistir a l'acte de presentació de la candidatura SOM Poble - CUP Celrà a les eleccions municipals del 28 de maig. L'acte va ser conduït per Rut Quintana, actual candidata número 3 a les eleccions.

L'acte es va iniciar amb la intervenció de Sira Sureda (Llista de suport SOM POBLE), on va exposar els motius per els quals recolza la candidatura dintre l' iniciativa ciutadana de la llista de suport.

Presentació llista SOM Poble - CUP Celrà

A continuació es van presentar les 23 persones que configuren la llista electoral de SOM Poble - CUP Celrà, cadascuna de les quals va exposar les raons que els impulsen a formar part del projecte municipalista. Van participar a l' acte Dani Cornellà, Santi Albert,  Montse Boher, Aida Juanes, Georgina Agustí, Aram Aymerich, Ariadna Pou, Joan Fugarolas, Eulàlia Ferrer, Íria Masó, Pere Martín, Dani Jiménez, Montse Carré, Rut Quintana, Pitu Bartis i David Planas. A part de presentar-se van llegir les 20 propostes destacades del programa.

Abans de cloure l'acte, es va estrenar el vídeo de la campanya.

Acte presentació SOM Poble - CUP Celrà

Després en un ambient distès i relaxat es van comentar les propostes tot fent un pica-pica al vestíbul de l' Ateneu, en aquest espai les integrants de la candidatura van poder canviar impresions.

Els integrants de la candidatura van presentar les 20 propostes destacades del programa.