Ens quedem a l'oposició

La Candidatura d’Unitat Popular de Celrà, reunida en assemblea el passat 8 de juny, ha acordat:

1. Considerant que no es donen les condicions necessàries per pactar amb cap dels partits majoritaris en el consistori (iCelra o Entesa per Celrà), hem acordat restar a l’oposició durant els propers quatre anys. El regidor de la CUP votarà en blanc en el Ple d’investidura del proper 16 de juny. Treballarem fent una oposició constructiva que defensi el model de poble que vam presentar en el programa electoral. Preferim treballar per Celrà i els seus habitants, renunciant a possibles càrrecs. Mantenint així la nostra independència per poder proposar i negociar les nostres propostes. No desaprofitarem l’oportunitat que ens han donat 210 veïns i veïnes, no defraudarem la confiança que ens han dipositat.

2. A nivell organitzatiu, tal i com vam dir, hem obert tres comissions de treball (persones, territori i administració) obertes a tota la ciutadania. Aquestes es reuniran cada divendres a les 20h al Centre Cívic. A més, cada divendres anterior al Ple Municipal es celebrarà una assemblea oberta per decidir el vot del nostre representant en els diferents punts de l’ordre del dia del Ple Municipal. També s’acorda convocar a totes les entitats culturals el proper divendres 15 de juny a les 21h al “tubo” del Centre Cívic, per explicar el nostre projecte i convidar-los a participar-ne.

3. La CUP es referma en el compromís de ser transparents i de fer arribar tota la informació a la ciutadania. Amb aquest objectiu s’acorda publicar un butlletí de la CUP que es farà arribar a tots els veïns i veïnes.

4. La CUP acorda que el sou del regidor anirà íntegrament a l’assemblea, la qual administrarà el sou per poder editar els butlletins i organitzar activitats.

5. La CUP s'adhereix a la campanya "300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència" i també donarà suport als joves encausats a Girona en el cas del Centre Social "la Proa".