Comença la campanya de les eleccions municipals

El 8 de maig ha començat la campanya de les eleccions municipals del 24 de maig. La CUP ha estat present al mercat setmanal i el dissabte dia 9 tindrà lloc un acte a la zona esportiva amb castell inflable per a la mainada i pintxos per a tothom.

Inici de campanya, amb l'enganxada del primer cartell

Amb el lema #MésPoble, la CUP de Celrà ha donat aquesta nit el tret de sortida a la campanya de les eleccions municipals 2015.

Després d'un procés participatiu obert a la ciutadania i les entitats, la candidatura presenta un programa amb més de 200 propostes per continuar avançant en un projecte de poble cohesionat, respectuós amb el medi i pensat per a les persones, i una llista de 23 persones que combina experiència i renovació.

Avui ha tingut lloc la primera encartellada i parada informativa al mercat, i demà dissabte dia 9 de maig celebrarem un acte públic a la pista de patinatge (skate park) de la zona esportiva. L'acte tindrà lloc des les 11.30 h a les 13.30 h i inclourà un castell inflable per a la mainada i pintxos per a tothom.

Us hi esperem!