Celrà per la Independència recapta fons per reemplaçar l'estelada robada per uns desconeguts

El dia 27 de juliol l'entitat Celrà per la Independència (CxI), nucli local de l'Assemblea Nacional Catalana, va hissar una estelada roja a la rotonda de l'entrada del poble venint des de Girona. La dit del 28 al 29, però, uns desconeguts van robar la bandera, van trencar el pal i van deixar una nota amb el missatge 'Feixistes. La vostra bandera no representa tot el poble. Pengeu-hi la senyera'.

CxI lamenta els fets i anima els autors de la bretolada 'a fer una proposta constructiva a la gent de Celrà, amb cara i ulls i noms i cognoms, i no amagant-se darrere actes vandàlics'. L'entitat ha engegat una campanya de recaptació de fons per aconseguir un nou pal i una nova estelada. L'alcalde, Dani Cornellà, que va participar en la primera hissada, ha aplaudit aquesta iniciativa i ha declarat que 'res no pot aturar tot un poble en moviment'.

Per col·laborar en la col·lecta només cal enviar un missatge a l'adreça [email protected]. Segons CxI, 'totes les aportacions, per petites que siguin, seran molt benvingudes'.

Enllaços relacionats: