Celrà acollirà una jornada solidària amb la lluita contra la MAT

El proper 4 d’octubre es realitzarà al pavelló de les piscines de Celrà una jornada solidaria amb la lluita contra la MAT, que inclourà una fira d'entitats, xerrades, l'estrena d'un documental, un sopar popular i un concert amb Cesk Freixas, entre altres.

La CUP de Celrà, juntament amb Arran i Cuineres i Cuiners Solidaris, col·laboren en la Jornada Solidària 'Desmuntem la MAT', que organitzen el Grup Antirepressiu de Girona, la Campanya Desmuntem la MAT, l'Assemblea No a la MAT de Girona i la Xarxa per la Sobirania Energètica, i que tindrà lloc el proper dissabte 4 d'octubre al pavelló de les piscines de Celrà.

Les activitats s'iniciaran a les 4 de la tarda amb una fira d’entitats, que inclourà, entre altres, una exposició de la Campanya pels 25 Anys de l'Accident de Vandellòs I.

A les 7 tindran lloc la xerrada informativa 'Què és el TTIP (Tractat Transatlàntic de Comerç i Inversions)? Conseqüències energètiques i ambientals', a càrrec de Ramon Caralt, i la presentació de la cooperativa Som Connexió i del projecte Pam a Pam, impulsat per SETEM.

A les 8 s’estrenarà el documental sobre la repressió patida en la lluita contra la MAT que s’ha realitzat des del Grup Antirepressiu de Girona i l’Assemblea No a la MAT de Girona.

A les 9 del vespre es celebrarà un sopar popular a càrrec de Cuineres i Cuiners Solidaris, i la jornada acabarà amb les actuacions de  Kalaixnifolk (ex-Salsa de Pastor, folk, Sant Hilari), Juanito Piquete (punk proletari, Barcelona), el cantautor penedenc Cesk Freixas i punxadiscs de la zona.

Podeu adquirir anticipadament els tiquets per al sopar i el concert (10 €) o només per al concert (5 €) a l'ajuntament de Celrà, al Casal Popular de Banyoles i en diferents locals de Girona (El Forn, Casal 4 Rius, B-12, Ateneu 24 de Juny i ANG).

Malgrat el que diguin els mitjans de comunicació, la lluita contra la MAT continua viva. No a la MAT, ni aquí ni enlloc!