Assemblea oberta per debatre el paper de la CUP en les eleccions del 25N

El proper dimecres dia 10 d'octubre, a les 8 del vespre, a la Sala d'Entitats del Centre Cívic La Fàbrica, la CUP de Celrà convoca una assemblea oberta a tota la ciutadania per debatre quin ha de ser el paper de la formació davant les properes eleccions al Parlament de Catalunya.

L'objectiu de l'assemblea és analitzar en quina situació es troba el país a nivell social i nacional, valorar la convocatòria d'eleccions del 25N, debatre la possibilitat que la CUP s'hi presenti i, en cas que s'aposti per donar aquest pas, recollir propostes per al programa electoral i sobre el paper que la CUP hauria d'exercir al Parlament si hi obté representació.

Aquesta trobada s’emmarca dins el procés assembleari  que ha encetat la CUP arreu dels Països Catalans per debatre l'actual conjuntura política i la millor manera d’intervenir-hi. Els resultats del procés de debat es traslladaran a l’assemblea nacional extraordinària que tindrà lloc a Molins de Rei (Baix Llobregat) el dia 13 d’octubre i en la qual es decidirà el paper de la CUP a les eleccions del 25 de novembre.

Des de la CUP Bordils també fem una crida a tothom a participar-hi, ja que volem conèixer de primera mà les vostres opinions, dubtes i impressions. Us hi esperem!