Actes del Dia Internacional de les Dones

La CUP de Celrà col·labora en l'organització dels actes del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, que a Celrà se celebren aquest divendres dia 7.

Els actes s'iniciaran a les 8 del vespre amb una concentració davant l'ajuntament i la lectura del manifest unitari del 8 de març. La resta d'activitats tindran lloc al Centre Cívic La Fàbrica.

Programa complet:

• A les 8 del vespre, davant l'ajuntament, concentració i lectura del manifest unitari del 8 de març a Catalunya.

• A 2/4 de 9, xerrada: «Dret a l'avortament», a càrrec de Montserrat Vila (presidenta de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere).

• A continuació, contes per a adults: «Cuchara de palo», a càrrec de La Dolce Vita.

• A partir de 2/4 de 12 de la nit, Perla per la Dansa presenta «Dones que ballen»: 5 intervencions curtes on queden al descobert diferents visions del món, de la vida… des de la percepció de les dones. Amb Mercè Sardà, Mamen Garde, Marcelo Palma, Blanca Vélez, Júlia Falgàs, Pep Gispert, Bàrbara García, Magdalena Garzón, Isaac Cirera, Lu Arroyo, Andreu Badii i Natàlia Espinet.

• I finalment, sessió musical a càrrec de Dones DJ.

Tots els actes tindran lloc al Centre Cívic La Fàbrica.

Ho organitzen i hi col·laboren: Assemblea de Joves de Celrà, CUP Celrà, Associació Juvenil Esplai Celrà, Perla per la Dansa, Centre Cívic La Fàbrica, Ajuntament de Celrà.