Actes de l'11 de Setembre a Celrà

Per la Diada d'enguany la CUP Celrà organitza un esmorzar popular i la cantada d'Els Segadors a l'esplanada davant l'ajuntament. A Salt, la CUP Nord-oriental organitza un acte polític amb actuació musical i un dinar popular. I a la tarda, tothom a la mobilització "A punt".

Imatge de la Diada 2015 a Celrà

El diumenge passat, 4 de setembre, va tenir lloc la tradicional pujada al castell de Sant Miquel que serveix de preludi als actes de l'11 de Setembre. Una quarantena de persones procedents de Girona i Celrà van participar en la pujada, la hissada de l'estelada i l'esmorzar popular. Van organitzar l'acte Acció Cultural de Celrà, l'Assemblea de Joves del Gironès, l'Ateneu Popular La Pioixa, el Casal Independentista El Forn i la CUP.

L'11 de setembre a les 11.30 h, davant l'ajuntament de Celrà, tindrà lloc l'acte polític de la Diada amb l'esmorzar popular i la cantada d'Els Segadors oberta a tothom que organitza cada any la CUP Celrà.

Cartell dels actes de l'11S a Celrà

A continuació, enguany la CUP Nord-oriental organitza, a la plaça del Teatre de Salt, un acte polític amb actuació musical i dinar popular. Els actes començaran a les 13.30 h. I a la tarda, tothom a la mobilització unitària que convoquen l'ANC i Òmnium Cultural amb el lema "A punt".

Davant l'ajuntament de Celrà, a les 11.30 h, esmorzar popular, i a les 12 h, cantada d'Els Segadors