Més força per fer més poble

La CUP Celrà agraeix a la ciutadania el gran suport obtingut en aquestes eleccions, que permetran a la formació governar amb majoria absoluta, i assumeix amb respecte i entusiasme el repte de correspondre a la confiança rebuda.

Resultats de l'escrutini i grup municipal de la CUP

En les eleccions municipals celebrades el diumenge passat a Celrà s’ha modificat sensiblement l’equilibri de forces polítiques del municipi. El primer que pensem que cal destacar, però, és que la força majoritària del poble continua sent l’abstenció. Tot i que la participació ha augmentat poc més de 2 punts respecte del 2011 (del 59,06% al 61,42%), gairebé 4 de 10 persones amb dret a vot han decidit no acudir a les urnes.

Cal continuar treballant per recuperar la confiança de la ciutadania en la política, i com sempre hem dit això només es pot fer intensificant les mesures de participació i transparència i sense treure els peus del carrer.

Quant a vots emesos, la CUP de Celrà n’ha obtingut 993, que suposen el 51,03% dels sufragis, més del doble que el 2011 tant en xifres absolutes (404 vots) com en percentatge (22,51%). Això ens ha permès assolir fins a 7 regidors d’un total de 13 i per tant la majoria absoluta.

Donem les gràcies als celranencs i celranenques per atorgar-nos uns resultats superiors als que esperàvem. Després de governar en coalició durant la darrera legislatura, de la qual fem un balanç positiu, s’obre ara una nova etapa i un nou repte.

Som conscients de la gran responsabilitat que això comporta i l’assumim amb respecte però també amb entusiasme. Procurarem correspondre a la confiança rebuda treballant com ho hem fet fins ara: amb humilitat, escoltant tothom, cercant l’acord i el consens, i sobretot amb l’ajut i la col·laboració dels veïns i veïnes i les entitats del poble.

Properament celebrarem una assemblea oberta per valorar els resultats electorals i per decidir conjuntament com abordar la legislatura a partir del nou escenari creat. Us convidem a participar-hi. Entre tots i totes, continuarem fent més poble.

(Gràfic de resultats via diari Ara)