La CUP de Celrà distribueix un full informatiu sobre el 9N

La CUP engega la campanya pel Sí-Sí amb la bustiada del full informatiu La CUP Informa dedicat a la consulta del 9 de novembre. El dia 5 se celebrarà un acte polític de la campanya Esquerres pel SíSí.

Avui 30 d'octubre la CUP de Celrà comença a distribuir a totes les llars del municipi un nou número del full informatiu La CUP Informa, en aquest cas centrat monogràficament en la consulta del 9N.

Amb el títol 'A Celrà, el 9 de novembre votem independència', el butlletí defensa que l'autodeterminació és un dret inalienable de tots els pobles del món i que el 9N ha de representar una nova mobilització popular massiva a favor de la independència, i proposa el doble Sí com a tret de sortida d’un procés de transformació per garantir que la independència no sigui un punt d'arribada, sinó un instrument de canvi cap a nou sistema que posi fi als privilegis d’uns pocs i garanteixi la justicia social.

El full també aporta la informació necessària per emetre el vot el dia de la consulta en el local de participació habilitat a l'Institut de Celrà: qui pot participar-hi, quin és el procediment per fer-ho, en quin horari, etc.

Trobareu el full La CUP Informa a la vostra bústia o el podeu descarregar directament des d'aquesta pàgina.

D'altra banda, el proper dimecres 5 de novembre se celebrarà un acte polític en el marc de la campanya Esquerres pel SíSí. En els propers dies s'anunciaran les persones intervinents en l'acte, que tindrà lloc a les 8 del vespre a l'Ateneu de Celrà.

Enllaços relacionats: