Fem balanç, mirem endavant

La CUP Celrà organitza un acte públic per fer balanç dels tres primers anys de govern municipal i per presentar el full de ruta a les eleccions municipals de 2019.

Regidors i regidores de la CUP Celrà

Amb el títol "Fem balanç, mirem endavant", la CUP Celrà convoca una trobada oberta amb un doble vessant: per una banda realitzar un balanç de l'acció de govern des de 2015 i per l'altra posar les bases per a la participació de la formació a les eleccions municipals de l'any vinent.

En la primera part de l'acte els set regidors i regidores de la CUP faran un breu balanç de la feina feta i la que queda per fer en els seus àmbits de responsabilitat.

També es presentarà el darrer número del butlletí Poble Viu, que conté un resum de les accions realitzades per l'equip de govern durant aquests tres anys.

A la segona part s'anunciarà la posada en marxa del procés participatiu que ha de conduir a la confecció del programa electoral i la constitució de la candidatura per concórrer a les eleccions municipals de 2019. Totes les persones simpatitzants de la CUP són convidades a participar en aquest procés.

L'acte tindrà lloc el proper divendres 29 de juny, a les 8 del vespre, a l'Ateneu de Celrà, i finalitzarà amb un pica-pica per a les persones assistents. Us hi esperem!

Cartell de l'acte "Fem balanç, mirem endavant". Clic per ampliar