Actes de l'Onze de Setembre

ATENCIÓ: CONSULTEU EL CANVI D'HORARI DELS ACTES DE L'11 DE SETEMBRE

El 7 de setembre la CUP de Celrà organitza juntament amb altres entitats la 6a pujada a Sant Miquel, i per la Diada, el tradicional acte amb la cantada d'Els segadors davant l'ajuntament.

El proper diumenge 7 de setembre tindrà lloc la tradicional pujada al castell de Sant Miquel que serveix de preludi als actes de l'11 de Setembre. Els punts de sortida seran la plaça de l'Església de Celrà (a les 9 h) i el Cul de la Lleona a Girona (a les 8.30 h). A l'arribada s'hissarà l'estelada i es celebrarà un esmorzar popular amb pa amb tomàquet i embotit. Organitzen la pujada Acció Cultural de Celrà, Arran, Ateneu Popular La Pioixa, Casal Independentista El Forn, Cuiners i Cuineres Solidaris i les CUP de Bordils, Celrà i Girona.

L'11 de setembre a les 12 h, davant l'ajuntament de Celrà, tindrà lloc l'acte polític amb la cantada d'Els segadors oberta a tothom que organitza cada any la CUP.

A la 1 del migdia i també des de l'ajuntament sortiran els 6 autobusos contractats per Celrà per la Independència per participar al tram 15 de la Via Catalana.

Podeu consultar al cartell adjunt la resta d'actes organitzats amb motiu de la Diada per l'esquerra independentista a la Llera del Ter i a les comarques gironines.